Partener EVConnect, rețeaua de încărcare mașini electrice

De la lansarea rețelei EVConnect în România, am creat o reţea extinsă şi stabilă de stații de încărcare. Aceasta se află în curs de montare și răspunde criteriilor de calitate, profesionalism, poziţionare optimă, venind astfel în întâmpinarea nevoilor iubitorilor și posesorilor de mașini electrice.

Partener EVConnect

O nouă oportunitate de afaceri: partener EVConnect, rețeaua de încărcare mașini electrice. Prin aderarea la sistemul integrat de stații de încărcare a vehiculelor electrice, deveniți implicit participant direct la toate campaniile de promovare a acestei retele.

  • furnizori de servicii
  • dezvoltatori imobiliari
  • hoteluri
  • centre comerciale
  • parcari private si garaje
  • reprezentanțe auto
  • magazine
  • centre de agrement

Ce beneficii aveți ca partener EVConnect?

Pentru partenerii EVConnect, rețeaua se dovedește a fi o reală oportunitate de afaceri, beneficiile obţinute garantând continuitatea colaborării în condiţii optime.

Cel mai important beneficiu îl reprezintă atragerea de noi clienți. Aceste terminale sunt indicate pe aplicatiile Android si iOS si pe Google Maps) și sunt ușor de accesat. Promovarea companiei dumneavoastra pe plan local pe cele mai importante surse online de informatii turistice (ex. TripAdvisor) este reprezentată de punctarea statiilor de incarcare pe hărțile accesate de milioane de utilizatori. Al treilea beneficiu extrem de important este impactul mediatic pe termen, prin asocierea brandului pe care îl reprezentați cu unul interesat de implicarea în dezvoltarea unei societati sustenabile. Dintre beneficii, menționăm:

  • Crearea de venituri suplimentare prin incasarea contravalorii incarcarilor.
  • Cresterea gradului de satisfactie a clientilor.
  • Cresterea gradului de ocupare sau de vizitare si de fidelizare a clientilor.
  • Diferentierea fata de concurenta dumneavoastra.
  • Posibilitate de diversificare a serviciilor oferite clientilor.
  • Consolidarea si promovarea unei imagini pozitive de marca
  • Impact mare cu investitii minime (costul unui terminal cu doua puncte de incarcare este de maxim 5000 de euro); spatiul destinat incarcarii, marcat cu verde, precum imaginile din prezentare, va genera materiale de presa pozitive si va da un exemplu pozitiv comunitatii.
  • Castigarea de puncte pentru mentinerea numarului de stele, pentru hotelurile cu peste 4 stele
  • Atragerea unei categorii de clienti cu venituri peste medie.