Apliația Voltrelli este disponibilă atât pe Android cât și pe iOS.

 

Aplicatia EvConnect

1

1

Selectați stația și priza de încărcare din aplicație 

 

Selectați o stație din lista stațiilor apropiate sau selectați stația din lista sau hartă.

 

Dacă sunt mai multe stații / prize în acleași locație, vă rugăm să verificați că stația pe care doriți s-o folosiți este cel pe care l-ați selectat în app. 

 

2

2

Porniţi încărcarea

 

Urmați pașii pentru conectarea cablului la mașină. 

 

Maşina se încarcă.  

 

Urmăriţi în timp real puterea de încărcare şi cantitatea de energie livrată.

 

Veţi fi taxat din 40 în 40 lei.  

3

3

Încărcarea se va opri atunci când bateria e încărcată 100% sau dacă opriţi încărcarea manual. 

 

Puteți opri sessiunea oricând din aplicația mobilă. 


Recomandăm sa nu optiţi încărcarea din maşina întrucât este posibil ca staţiile AC sa nu vă elibereze cablul. 

 

Eliberăm instant orice diferența de bani neutilizată. Tranzacţiile între bănci poate dura până la 5 zile. 

Bine de ştiut

01.

Taxarea

Pentru a nu bloca sume în conturile noastre pe perioade nedeterminate de timp şi pentru a nu bloca sume foarte mari la fiecare sesiune de încărcare, am ales să reţinem 40 lei la fiecare început de sesiune. În cazul în care încărcarea continuă şi se depăşeşte acest prag, mai reţinem încă 40 lei până când maşina s-a încărcat complet sau opriţi încărcarea manual. 

 

Orice sumă neutilizată dar reţinută, este eliberată de sistemul nostru imediat dupa ce încărcarea s-a oprit.  Tranzacţiile între bănci poate dura până la 5 zile lucrătoare. 

 

Au trecut 5 zile lucratoare şi în continuare aveţi întrebari?  Contactaţi-ne prin intermediul aplicaţiei: puteţi deschide ticket pe pagina staţiei la care aţi încărcat. Sau accesaţi pagina de contact

 

Contact

02.

Facturi

Dacă aveţi nevoie de facturi pe firmă, vă rugăm să vă introduceţi datele firmei în secţiunea Profil > Date de facturare > Adaugă date de facturare > Persoană juridică. 


Facturile vor fi emise automat cu datele oferite atât în aplicaţie, secţiunea Încărcări efectuate, cât şi in SPV e-Factura. 

 

Aveţi întrebări legate de facturare? Ne puteţi contacta direct accesând pagina de contact 

 

Contact

03.

Ajutor

Puteţi folosi butonul de ajutor în timpul sesiunii de încărcare sau chiar şi după, dacă aveţi nevoie de ajutor sau aveţi nevoie de mai multe informaţii. 

 

Ticketele de suport transmise prin aplicaţie precum şi call centerul nostru este deschis între orele 8:00 - 17:00, Luni - Vineri

 

Aveţi alte întrebări? Ne puteţi contacta şi direct accesând pagina de contact 

 

Contact

04.

În dezvoltare continuă

Lucrăm la dezvoltarea aplicaţiei în fiecare zi.  În cazul în care aveţi sugestii, le puteţi trimite direct în aplicaţie, selecând o staţie şi apăsând butonul de Ajutor. De asemenea, dacă întâmpinaţi probleme sau aveţi întrebări, puteţi folosi aceleaşi buton pentru a semnala acestea. 

 

Doriţi să ne contactaţi înafara aplicaţiei? Nici o problemă, accesaţi pagina de contact

 

Contact

  10 +

Ani de experiență

  40.000 +

Utilizatori

  550 +

Stații de încărcare în rețea

Parteneri