Pentru a nu bloca sume în conturile noastre pe perioade nedeterminate de timp şi pentru a nu bloca sume foarte mari la fiecare sesiune de încărcare, am ales să reţinem 40 lei la fiecare început de sesiune. În cazul în care încărcarea continuă şi se depăşeşte acest prag, mai reţinem încă 40 lei până când maşina s-a încărcat complet sau opriţi încărcarea manual.
Orice sumă neutilizată dar reţinută, este eliberată de sistemul nostru imediat dupa ce încărcarea s-a oprit. Tranzacţiile între bănci poate dura până la 5 zile lucrătoare.
Au trecut 5 zile lucratoare şi în continuare aveţi întrebari? Contactaţi-ne prin intermediul aplicaţiei: puteţi deschide ticket pe pagina staţiei la care aţi încărcat. Sau accesaţi pagina de contact
Dacă aveţi nevoie de facturi pe firmă, vă rugăm să vă introduceţi datele firmei în secţiunea Profil > Date de facturare > Adaugă date de facturare > Persoană juridică.
Facturile vor fi emise automat cu datele oferite atât în aplicaţie, secţiunea Încărcări efectuate, cât şi in SPV e-Factura.
Aveţi întrebări legate de facturare? Ne puteţi contacta direct accesând pagina de contact
Puteţi folosi butonul de ajutor în timpul sesiunii de încărcare sau chiar şi după, dacă aveţi nevoie de ajutor sau aveţi nevoie de mai multe informaţii.
Ticketele de suport transmise prin aplicaţie precum şi call centerul nostru este deschis între orele 8:00 - 17:00, Luni - Vineri
Aveţi alte întrebări? Ne puteţi contacta şi direct accesând pagina de contact
Lucrăm la dezvoltarea aplicaţiei în fiecare zi. În cazul în care aveţi sugestii, le puteţi trimite direct în aplicaţie, selecând o staţie şi apăsând butonul de Ajutor. De asemenea, dacă întâmpinaţi probleme sau aveţi întrebări, puteţi folosi aceleaşi buton pentru a semnala acestea.
Doriţi să ne contactaţi înafara aplicaţiei? Nici o problemă, accesaţi pagina de contact
Ani de experiență
Utilizatori
Stații de încărcare în rețea